Lokacija
Hotel Elegance je udaljen oko 3km od centra Marmarisa i oko 140km od aerodroma Milas Bodrum.
Opšti podaci
Ovaj hotel se sastoji od tri bloka, poseduje 193 smeštajne jedinice, dva restorana (Orchide, Bougainville), a la carte restoran Hana beach i 5 barova. Wi-fi je dostupan u sobama i javnim prostorijama hotela.
Za najmlađe tu su dečiji bazen, dečiji klub, igralište i razne dnevne animacije.
Plaća se: čuvanje dece.
Plaža
Hotel ima peščanu plažu sa drvenim pontonom, koji može da primi 120 osoba i veličine je 500m².
Smeštaj
Sve sobe poseduju telefon, centralni klima uređaj, TV i telefon, Wi-fi, minibar (dnevno se dopunjuje vodom), fen, sef i balkon, kadu ili tuš u kupatilu.
Standard soba je veličine oko 21m² i poseduje dva odvojena kreveta i sofu na razvlacenje.
Standard 2 sobe su veličine 21m², poseduju dva odvojena kreveta, sofu na razvlačenje i primaju dvoje odraslih i dvoje dece koja ne plaćaju smeštaj do 6,99 godina. Porodice koje se odluče za ovu sobu u obavezi su da u agenciji potpišu saglasnost da neće imati primedbi na komoditet u sobi. Agencija raspolaže sa ograničenim brojem ovih soba.
Plaća se: room service, telefon.
Hrana i piće
Usluga u hotelu je all inclusive: samoposluživanje – izbor više jela prema hotelskim pravilima (doručak, ručak, večera), užine, kafa, lokalna alkoholna i bezalkoholna pića.
Plaćaju se: uvozna pića, sveže ceđeni sokovi, a la carte restoran i ostale usluge van koncepta.
Ostali sadržaji
Hotel pored mnogo sadržaja takođe poseduje i apoteku, prodavnice, butike, juvelirnicu, fotografa i frizera.
Sport i zabava
Hotel poseduje dva otvorena bazena (jedan nadomak plaže i drugi “Silence” bazen sa barom koji je u zasebnom delu hotela). Od ostalih aktivnosti koje se mogu naći u hotelu tu su: veliki broj vodenih sportova, bilijar, Playstation soba i razne animacije u toku dana i večeri.
Plaćaju se: svi sportovi na vodi i ostalo van koncepta.
Spa & wellness
Tursko kupatilo, sauna, đakuzi i parno kupatilo.
Plaćaju se: masaže i ostali tretmani lica i tela.
Napomena
Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.